torsdag 24 februari 2011

Virus

Jag har fått virus i min hotmail!! Jag har gjort flera virussökningar och sökt igenom HELA datorn (vilket tog MÅÅÅÅNGA timmar) och plockat bort alla virus, men likt förbannat skickar min hotmail en massa virus till mina kontakter. :(
Det lutar snart åt att jag skaffar mig en ny hotmail-adress för att kolla om det blir bättre med nästa mail.

Imorgon åker vi äntligen!! Jag har planerat och vetat om detta länge, och nu är helt plötsligt dagen då vi åker snart här. :)
Imorgon bitti 06.30 lämnar vi barnen på dagis och fritids och beger oss sedan upp till Estocolmo, Sveriges baksida. :p
Mamma hämtar sedan barnen efter jobbet och tar med sig dom till oss och sover hos oss fredag till lördag.

Idag har jag fått skrattat på jobbet igen. Det är helt underbara människor som jag jobbar tillsammans med! Självklart har även vi en del meningsskiljaktigheter på vår arbetsplats. En arbetsplats som består av enbart kvinnor (18 stycken för att vara exakt) kan inte ha annat än olika åsikter om saker och ting.... men jag trivs ändå! :) Man får ta saker och ting med en nypa salt, och lära sig vilka man ska vända sig till och inte. Vilka man kan/ska prata med och inte. Sådant lär man sig ganska snabbt. ;)

Just nu håller jag på att tvätta upp all vår tvätt, för att slippa ha en massa sådant kvar när vi kommer hem på lördag eftermiddag/kväll. Ikväll är det.... Jaa, torsdag. :p Har hela dagen känt det som att det är fredag, men Icke sa Nicke att jag är en dag i förväg.
Vad kommer på TV ikväll då? Jo, säsongspremiär för Lyxfällan ikväll! Det är skoj! :)

Nej, nu blev det en massa Rappakalja i detta inlägget. Ha en underbar helg, det ska jag ha! :)

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar