söndag 20 februari 2011

Melodifestivalen

Igår kväll var det då dax för ännu en delfinal i Melodifestivalen. Igår tyckte jag faktiskt att startfältet var riktigt bra, det fanns flera bra låtar med!
En låt som jag dock hade hoppats på gå vidare som åkte ut var Sara Lumholdts "Enemy". Det är en låt som ganska snart kommer att hamna på en skiva i min bil. ;)


Igår var jag i Allum i ett par timmar. Det blev, som planerat, en del shopping. Bland annat lite smått och gott i klädesväg till barnen, men också presenter till kollegorna som jag nämnt tidigare.
Mitt "äventyr" på Allum avslutades som vanligt för en shopping på Ica. ;)

Denna helgen har vi inte sett mycket av våra barn. Pontus hade kompisen Timmy som sov över fredag till lördag, och igår tills idag sov Pontus över hos Timmy, innan han begav sig direkt till fotbollsträningen. Nu har han Mathias här innan Mathias ska åka till sin innebandyträning.
Josefin var hemma hos Meja och lekte i flera timmar igår och idag leker hon med Linnéa. :)
Jag antar att det är så här det är när barnen växer upp och kompisar hägrar dygnet runt. :p

Idag blir det en lugn dag. Jag har fortfarande inte kommit i fas med min trötthet så jag har spenderat ett par timmar extra i sängen under förmiddagen då jag hade ett par timmar för mig själv. Ikväll är det lite grann på Tv, men jag hoppas på att få somnat någorlunda tidigt så att jag orkar upp till jobbet imorgon bitti.
Vaknade dessutom upp med sprängande huvudvärk imorse och den gör sig lite påmind även nu. :(

Usch, nej fy. Vilket klagoinlägg. :( Jag ber om ursäkt för det, men behövde klaga av mig lite.

Kram kram

1 kommentar:

  1. Ibland är det ok att klaga... Hoppas du känner dig bättre! Ta hand om dig! Kramar sis

    SvaraRadera