tisdag 25 januari 2011

Stockholm

Idag fick jag äntligen bokat återtidsbesök för 1-årskontroll uppe i Stockholm! Jag och Peter åker upp fredagen den 25e februari och kommer hem lördagen den 26e februari. Det ska bli ett härligt dygn tillsammans med min man. :) Vi får ett dubbelrum med frukost för 650 kronor, som hittat! Ibland är det bra med kontakter. ;)

Idag har jag gjort mitt första arbetspass sedan i onsdags. Det har varit tungt, benen har varit tunga, huvudvärken har gjort sig påmind och så även buken. :( Jag har börjat att få mer och mer och oftare och oftare ont igen. :( Dock vill jag inte åka in akut riktigt än, jag tror att jag lyckas uthärda det ett liiiitet tag till. :p Jag är frusen och allmänt seg oxå.... usch ingen bra dag idag. :(

Nu åkte Peter till bandyn, vilket alltså innebär att jag får ta barnen själv ikväll. Josefin badar och Pontus spelar lite tv-spel på sitt rum. Jag ska snart ta tvätten ur maskinen och sen lägga mig och vila en stund innan handbollen börjar 20.15 ikväll. :)
Natti Natti, jag ger mig för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar