tisdag 18 januari 2011

J-vla skitmatch!!

Så kan man tro att jag skriver enbart för att Sverige förlorade handbollen ikväll, och ok! Jag erkänner, jag är partisk!! Men det innebär inte att jag tycker Sverige spelade bra handboll ikväll. Dom spelade skit rakt igenom. Alldeles för många tekniska fel och misstag. :( Suck... Nu får vi bannemej hoppas att dom vinner mot Polen på torsdag, Polen som alltid varit ett starkt handbollslag, som inte har presterat lika bra i denna turneringen. Man kan ju hoppas att dom inte har någonting att förlora och därför inte presterar sitt bästa på torsdag. ;) Fast tyvärr tror jag att Sverige åker ut ur VM. :( Pinsamt, när det är vi som är värdnationer.
Peter har suttit på Scandinavium ikväll och sett Sverige förlora mot ARGENTINA! :o Det ska han ALDRIG få göra igen, med tanke på att vi vunnit dom tre andra matcherna som han tittat på framför tvn istället för live. :p

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag gick Pontus med Samuel hem efter skolan. Dom hade lite kalas för Samuel som fyller 9 år idag. Grattis Grattis! :)
Istället för en baddag med oss blir det ett biobesök tillsammans med hela vår familj i present från oss. Han tackade så jättemycket och blev glad sa Pontus. :)

Nej, om man ska ta och knyta ihop säcken och gå och lägga sig... fast jag har svårt att somna på kvällarna. :( Jo, måste göra ett försök. Imorgon är det åter en arbetsdag och direkt efter jobbet kommer mamma och Lasse hit för att välja ut tapeter till sitt sovrum. :)
Nu är det läggdax, var bara tvungen att skriva av min ilska lite. ;) Natti Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar