torsdag 13 januari 2011

Stressigt

Idag har det varit en stressig dag på jobbet. :s Med en sjuk och en vård av barn, alltså två personal borta så blev det en massa oplanerat att göra, vilket resulterade i att vi fick skjuta på vissa saker till morgondagen. :s Idag slutade jag kl. 14 och hur skönt det än är att en! gång på sex veckor få sluta kl. 14 så blir eftermiddagen efter lunch så otroligt stressig när man slutar tidigt. Idag blev det extra stressigt eftersom vi hade vissa delar av arbetet som helt enkelt inte lyckats planeras ut på grund av att det fattades personal.

I alla fall, jag kom ifrån jobbet en liten stund efter kl. 14 och då bar det, såklart, av till Ica innan jag hämtade barnen som jag lovat att jag skulle göra. Hem och slänga i en maskin med tvätt med lakan eftersom Josefin kissade ner sig inatt (imorse) :s
Sedan blev det pannkaksstekning på hög nivå! Jag stekte pannkakor åt ett helt kompani så nu kan vi äta pannkakor tills det rinner ut ur öronen på oss. :p

Imorgon är det jobb igen. Skönt med fulla veckor igen. Det stod i tidningen häromdagen att nästa period med lediga dagar är påsk, som dessutom ligger sent i år.... i slutet på april. Alltså en låååång period av enbart arbete ett par månader nu. :)

Ikväll är det HANDBOLL! Ett måste för mig som är handbollsintresserad. :) Peters kollega, som är handbollstränare, har fått biljetter till gruppspelet i Scandinavium så Peter och Peter (Jag VET, skitjobbigt med samma namn... ingen variation alls) ska gå och se på Handboll i Scandinavium på tisdag. Kul! Det är inte annat än att jag är en aning avundsjuk, jag hade oxå gärna gått och sett handbollen live. ;) Men men..... jag antar att jag får sitta bänkad framför TVn och titta istället. :)
Eftersom det, som jag skrev, är handboll ikväll så innebär det att jag missar CSI Miami. :(
Nej, nu kallar tvätten som vanligt. Ha en trevlig handbollskväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar