lördag 8 januari 2011

Disney On Ice

Igår kväll var jag, som jag nämnde i förra inlägget, på Diney On Ice tillsammans med Josefin, vännen Anna-Carin samt tre av hennes barn: Gun, Ellen och Samuel. :) Trots att showen i år, tyvärr, var en besvikelse så var sällskapet absolut inte det! Vi hade en intensiv men ack så trevlig kväll, som avslutades med en kort stund på McDonalds innan Anna-Carins barn kördes hem till sin pappa och jag och Josefin blev avsläppta hemma hos oss. Klockan var över 21.30 när vi kom hem så det blev läggdags för både Pontus och Josefin med en gång vi kom hem. Ytterligare en natt utan napp, och fortfarande inga protester eller någon frågan efter nappen vid läggdags. :) *Stolt*
Inatt har till och med jag fått sova hela natten utan avbrott, något som inte skett på väldigt länge. Dock är jag ändå trött idag, även om det idag inte värker lika mycket i ögonen av trötthet som det gör annars.

Idag är det kalas i Alingsås som gäller. Kl. 14 ska vi vara där, vilket innebär att jag börjar känna mig stressad. Jag ska, innan vi åker, hinna duscha, förbereda inför middagen med familjen Eliasson ikväll, dammsuga och plocka undan samt göra mig själv iordning.... Allt detta på 3 timmar, tror ni jag lyckas?! Jag glömde ju dessutom att räkna upp tvätten som måste tvättas samt hängas upp och plockas in oxå. :p

På cupen igår hade det gått sådär enligt Peter. Killarna hade inte varit jätteengagerade och därför hade det "bara" blivit 2 förluster samt 2 oavgjorda. Det är tur att det bara är ett spel och ingenting som gäller liv eller död. ;) Pontus gjorde i alla fall 2 av Partilles mål. :)

Nej, nu är det släppa datorn som gäller, sätta på lite musik och shaka sig iordning för kalas. ;) Ha en bra kväll alla!

1 kommentar:

  1. Duktiga fotbollsbarn vi har ;-) Härligt att det går så smärtfritt för Josefin utan napp nu, hon känner väl att hon är stor tjej :-) Tack för idag, hoppas ni får trevligt ikväll! Kramar

    SvaraRadera