måndag 10 januari 2011

Dom j-vlarna är tillbaka!

Jaa, nu har dom invaderat oss igen... och denna gången BÄGGE barnen! :o Jag talar såklart om dom förbannade LÖSSEN! Förlåt min dåliga svenska, men jag är på dåligt humör nu. :( Att föräldrar inte har mer vett att kontrollera huvudet på sina barn så att andra barn slipper få det flera gånger om! :@
Jag som imorse gladde mig åt min födelsedag samt att det äntligen var slut på alla ledigheter och veckorna börjar se ut som dom ska göra och vi kan införa rutiner igen. Det höll i en dag, sedan sprack det igen. Suck.... :( Jag orkar inte med mer avbrott i vardagen nu.... Dessutom har jag en TROTSIG 5-åring här hemma, som ibland gör mig galen och ständigt går mig på nerverna. :(

Morgonen började i alla fall bra, och den fortsatte bra ända tills det var dax att åka hem och det ödesdigra samtalet om barnens löss kom från Peter. :( Så istället för att åka och köpa med tårta hem efter jobbet så fick det bli en sväng till Apoteket för att köpa lusmedel. Suck.... inget roligt inlägg idag, är på dåligt humör.
Jag älskar i vanliga fall födelsedagar och allt vad det innebär, men inte idag. Idag är det den värsta tänkbara dagen av alla dagar. Jag sjunker mot botten nu, all kraft har gått ur mig.

Ha en trevlig kväll alla, min kväll slutar tidigt.... gråtandes av utmattning. Kram alla underbara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar