lördag 15 januari 2011

Lugnt och skönt

Det känns otroligt härligt att få vara ledig denna helgen! Att få jobba var 3e helg istället för varannan gör otroligt gott för mig och min familj har jag märkt för oj vad bra vi mår tillsammans! :)

Idag har vi varit hemma hos pappa. Peter ska ju, som sagt, tapetsera och fixa iordning Johannas rum. Vi blev även bjudna på middag: spagetti med köttfärssås samt glass till efterrätt. Gudomligt gott och välbehövligt att få bli bortskämd med middag någon annanstans än hemma ibland. ;) *Tack*
När vi kom hem var det handboll som gällde och Sverige sopade ju banan med Slovakien! Det slutgiltiga resultatet blev ju 38-22! :) *Heja Sverige* En riktigt bra och underhållande match att titta på idag.

Igår kväll blev det ytterligare lite inhandlat till husvagnen, närmare bestämt en bänkspis med kokplattor. :)


Dessutom så tror vi oss ha hittat dom utemöblerna vi vill ha:


Mycket prat om husvagn nu, jag veeet, men.... JAG LÄNGTAR! :o Igår ringde jag dessutom en kille som jag hoppas att vi kan få ställa våran vagn hos under vintersäsongen. Han trodde att det skulle finnas plats till hösten så det håller vi tummarna för.

Med det sagt så säger jag GODNATT till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar