måndag 24 januari 2011

Uttråkad

Just nu känner jag mig uttråkad, fast jag egentligen heller inte har någon energi för att ta mig an någonting.
Jag känner att delar av smärtan börjar komma tillbaka igen och därför är det någon klok där inne som talar om för mig att jag borde vila upp mig innan jag går tillbaka till jobbet imorgon bitti igen. :s

Idag har dagen inte bestått av någonting mer än besiktningen samt handlingen i förmiddags. Jag har passat på att tvätta lite, men nu är tvättkorgen nästan tom så det finns knappt någon tvätt kvar heller. Vid ett sådant här tillfälle passar det sig ganska bra att förbereda inför morgondagen med att plocka fram barnens kläder, plocka fram mina egna kläder (för att spara tid på morgonen) och lägga mig och titta på tv en stund. :)

Så får det bli! trevlig kväll alla!

Syster Yster Linda, var rädd om dig! Kram

1 kommentar:

  1. Tack sis, jag försöker men det gör så förbannat ont... Hoppas verkligen inte din gallsten blir värre igen! Vilket gäng vi är, haha. Kramar

    SvaraRadera