lördag 20 november 2010

Andreas Weise

Tragiskt men sant så blev det tyvärr Andreas Weise som fick lämna Idol igår kväll. :( Jag, personligen, tyckte det var helt fel person. Inte för att jag inte gillar Olle, men jag tycker helt enkelt bättre om Andreas. Jag tycker han sjunger bra, är charmig och verkar ha en härlig personlighet med glimten i ögat. Ja, kort och gott... Jag har helt enkelt fastnat för Andreas Weise! ;) Därför röstade jag såklart på honom när det stod klart att det var han som fick duellera. Tyvärr hjälpte inte det eftersom det ändå blev han som fick lämna. :( Dock tror jag att Olle vinner otroligt mycket på sin hjälplöshet samt sitt utseende, tycker inte hans framföranden har varit särskilt bra det senaste. Men men... som alltid... smaken är som baken.... delad. Tur är väl det egentligen för tänk om alla hade tyckt samma, vilken röra det skulle bli! :o



Ikväll är det då, som sagt, jobb som gäller för mig. Kl. 13-22 är det som gäller. Ett långt kvällspass, men men... så är det. Så ligger schemat och då blir det så.
Innan jag åker (om ca. 1 timme) har jag lovat att göra lite middag till familjen tills i eftermiddag. Josefin har beställt spagetti med köttfärssås så det får det bli. =)

Låten "Like A Prayer" som Jay uppträdde med igår är ju helt klart BÄST! Jay är ju bäst i Idol EVER! Ja, jag är ett Idol-freak, jag erkänner. ;)
Nej, nu blir det middagstime innan tvättmaskinen är färdig och jag ska bege mig till jobbet.


Jay Smith

Tack och Hej, trevlig lördag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar