fredag 26 november 2010

Snabbis

En snabb uppdatering blir det idag eftersom Idol börjar om 10 minuter. ;)
Idag har jag haft en bra dag. Mamma kom hit i förmiddags, vi fikade och tjötade en stund innan jag begav mig till skolan på utvecklingssamtal... och mamma passade Josefin. :)
I skolan gick det bra. Pontus är jätteduktig, sköter sig fint, gör det han ska och ligger många gånger före i planeringen och får då extrauppgifter att jobba med. Kul för en mamma att få höra! :) Dock var det inte lika roligt att prata om A, ett återkommande problem då det fortfarande inte känns som om problemet tagits tag i ordentligt. :( Fröken E ställde lite frågor om situationen, förklarade hur hon jobbar, osv... och lovade att kontakta rektorn angående problemet med A och hur vi ska gå tillväga, och sedan återkomma till oss. Då håller vi tummarna för det.

Nu är jag nyss hemkommen från Bäckebol. Målet var Ds-spel till barnen, samt en väska för Josefin att ha sitt Ds-spel i. En väska blev det, men inga spel. Vi ska istället köpa på Tradera. :)
..........
Sådär, då var det gjort. Ett Mario Kart blev det. :) Pontus har önskat sig ett sådant, och Josefin spelade det hemma hos kusinerna E och F, så därför blev det det spelet. :)

Nu ska jag lägga Pontus. Natti Natti. Idol om en stund igen. Heja Jay!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar