söndag 28 november 2010

Underbara vinter!

Ja, jag menar vad jag skrev i rubriken; Underbara vinter! Jag älskar snö och vinter! =)
Liseberg idag var underbart. Kallt, men helt fantastiskt underbart. Det blev åk på Rabalder, Ponnykarusellen, Radiobilarna (Knatterally), Flygande Elefanter samt Cykelturen. Spelade vid spelen gjorde vi oxå, och vi vann! :) Pontus vann en *-vinst på Geisha, Peter vann en liten Tomtenalle och Josefin vann en Gott & Blandat-påse. :) Bara jag som inte vann något, men en heldag med familjen är en tillräcklig vinst för mig. ;)
Dagen idag har varit alldeles underbar!

När vi kom hem blev det middag; makaroner med korv. Jag fick fruktansvärda magsmärtor till middagen. :( Det gjorde så ont att jag grät. Detta är andra gången på kort tid som jag råkat ut för denna smärtan och det gör lika ont varje gång. :(

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN komma igång med träningen igen! Jag har sagt det så många gånger tidigare nu, men denna gången är det allvar! För att få bukt med hur jag mår, och min kropp igen, så måste jag komma igång igen.... och jag vet att jag mår såå otroligt mycket bättre av att träna. Jag blir stolt över mig själv och mår jättebra av att träna. :)

Ikväll är det Final i Ensam mamma söker. Det ska bli spännande att se vilka killar tjejerna väljer. ;)
Idag är jag så otroligt trött! :( Jag hoppas verkligen att jag orkar hålla mig vaken tills efter Ensam mamma söker, vill ju definitivt inte missa sista avsnittet. :(

Nu har jag inget mer på hjärtat. Här nedan kommer lite bilder från dagen på Liseberg:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar