onsdag 22 september 2010

Ännu mer! :o

Jag fick nyss höra ÄNNU mer tragiska nyheter! Vad är det som händer egentligen?! Denna gången var det en kvinna i 40-årsåldern som avled efter att ha blivit påkörd av ett tåg i Lerum. (Dock ingen jag vet att jag känner... som tur är, men tragiskt och ledsamt ändå) :o Suck... vart är världen (Sverige) på väg? :(
Här nedan kommer artikeln om den olyckan:
http://www.gp.se/nyheter/lerumalingsas/1.451965-dodsolycka-pa-lerums-station

Apropå ingenting, och med lite glädjande nyheter så fick jag besked i dagarna att våran säsongsplats som vi önskat på Skrea camping nu är reserverad för oss! =) Så nu har vi oss en säsongsplats på Skrea camping under säsongen 2011. (Självklart under förutsättning att vi betalar säsongsplatsen på 17.200 kronor, men det har vi allt planerat att göra) ;)
Det behövs lite goda nyheter bland allt det tråkiga ibland.

Har varit iväg en sväng på Hm idag. Det blev strumpor samt smink och sminkborttagninng till mig. Mössa, vantar, strumpbyxor, strumpor, samt knästrumpor till Josefin och mössa och vantar till Pontus. :) Jag var även ute efter en lite tjockare höstjacka till Josefin, och hittade en jättefin lila... som självklart inte fanns i hennes storlek. :( Pontus har redan två stycken höstjackor, men Josefin har bara vårjacka samt vinterjacka. :s Behöver ha någonting mittemellan med tanke på hur kalla morgarna och kvällarna är nu.... fast är det så konstigt egentligen om det är kallt och behövs lite mer kläder på kroppen nu? Vi är ju ändå inne i slutet av september och slutet på nästa vecka är vi inne i oktober. Det säger sig självt att det behövs mer kläder under denna tiden på året. ;)
Därför ska jag nu surfa runt lite på hm.com ;)

Ha en trevlig kväll alla, om en stund är det IDOL! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar