torsdag 9 september 2010

Trött.

Idag är jag ruskigt trött! Återigen har vi varit för lite personal på jobbet, vilket innebar att morgonen blev ett spring fram och tillbaka genom hela Älvängen för oss som var där. :s
På eftermiddagen hade vi dock hunnit jobba ikapp oss och jag kunde gå hem kl. 15 som planerat. :) På hemvägen hämtade jag upp våran bil som varit inne på lagning sedan igår, så nu har vi en hel och fin spoiler på bilen och det finns inte en människa som kan se att den någonsin har varit trasig. :)
Nu sitter jag här hemma och överväger om jag orkar gå på karaoken ikväll eller inte. Jag är riktigt sugen på att gå dit ikväll, samtidigt som jag är ruskigt trött och är osäker på hur många knop jag orkar med ikväll.
Dock är jag ju ledig imorgon vilket gör att karaoken lockar ganska så mycket. ;)
Men men... den som lever får se. :p

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar