tisdag 7 september 2010

Samtal.

Imorgon kl. 11.30 ska jag ha samtal med chefen. Jag har en del frågor som jag behöver ha svar på. Vad det är för frågor eller vad vi mer ska prata om är ingenting jag vill gå ut med offentligt. Det är något jag gärna håller för mig själv, alternativt får dom veta som frågar via telefon eller sms. ;)

Idag har jag jobbat... som vanligt. Morgonen började aningen snurrigt då jag, precis när jag stängt dörren till lokalen, inser att jag låst in nycklarna! :o Som tur är har jag i alla fall fått med mig en jobbtelefon så jag kan ringa kollegan och hämta hennes nyckel, låsa upp, hämta mina egna nycklar - som för övrigt satt kvar i mitt skåp på vid gavel. :o Sedan tillbaka till kollegan och lämna tillbaka hennes nycklar, för att sedan påbörja mitt arbete - aningen stressad och frusen på grund av kylan som infinner sig på morgonen. Hrm...
Resten av dagen gick dock bra. Jag kom ikapp mig ganska så snabbt och allting flöt tillslut på bra. :) Idag hade jag dessutom en kort dag; 7.30-14. Helt underbart att för en gångs skull få sluta så tidigt! :)

Imorgon är det lämna in bilen på Peugeot Skadecenter i Tagene som gäller på morgonen. Kl. 07.00 ska jag vara där, lämna in våran bil och hämta upp lånebilen för att sedan åka vidare till jobbet...
Efter jobbet ska lånebilen lämnas tillbaka och våran bil hämtas hem. :)

Igår ringde dessutom pappa och talade om att han hade fixat biljetter till oss tills mässan i helgen! =) *Tack far* Perfekt att slippa lägga dom pengarna på inträdet. (Som visserligen hade varit värt pengarna, men man tackar ju inte nej till GRATIS, eller hur?) ;)

Natti Natti! (Om en stund, först är det IDOL!!) ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar