fredag 17 september 2010

Totalt hjärnsläpp.

Dessa två dagar, igår och idag, har gett mig mer huvudvärk än jag någonsin kunnat ana. Jag har suttit en på 8x2 timmars lång utbildning om Coachande Medarbetarskap. Från början hade jag inga som helst förväntningar och när dagen igår (äntligen) var slut (och efter tre huvudvärkar) var jag nere i förvirringsstadiet tillsammans med majoriteten av mina medarbetare samt medkursare.
Dagen igår startade dessutom med att vi alla, inklusive kursledaren, åkte till fel lokal. :o Vi hade fått besked om att vi skulle vara i Missionskyrkan i Kungälv, där vi alla oxå stod och väntade... tills vi till våran fasa insåg att ingen där hade några planer på att släppa in oss.... Vi fick göra ett impulsbyte av lokal och istället ta oss till deras (Strandskas) lokaler för att fortsätta dagen. Det hela slutade bra, trots snurret på morgonen. :)
Idag hade jag, ärligt talat, ingen större lust att ge mig in på del 2 i kursen, men det gick över förväntan idag. :) Lokalerna vi var i idag var Eklövet i Angered, lite närmare för mig jämfört med Kungälv igår. ;) Dagen idag flöt på bra, trots att det är mos i huvudet just nu och huvudvärken börjar smyga sig fram även idag.

Ikväll blir det mys, hela familjen framför Idol och varma mackor! Det ska bli riktigt härligt, med tanke på att det är min första helt lediga helg på 5 veckor. =)

Förresten!! För er som har Facebook så har ni kanske sett att jag nu lagt in ett kollage på våran husvagn. ;) För er som inte har Facebook och/eller inte sett mitt kollage ännu så kommer det här:

Detta är en Hobby 545 Kmf 2011 årsmodell. =)
Ser ni?! :o Jag har ÄNTLIGEN fått bilden UNDER all text! =) Det var meckigt och krångligt, men till slut så gick det! Skam den som ger sig. ;)
Nej, nu börjar strax förberedelserna inför kvällens slutaudition i Stockholm! :)















1 kommentar:

  1. Kul du läsermin blogg! man sätter bara sträcket under bilden med musen och skriver :) om du förstår hur jag menar :)!?

    SvaraRadera