söndag 19 september 2010

Barnvakt.

Idag är jag barnvakt åt Mickes Linnéa. Eftersom Micke och Peter jobbar över denna helgen och Micke har barnen så fick jag frågan om jag kunde vara barnvakt. Det kunde jag ju såklart eftersom jag inte har några andra planer än att rösta och att städa idag. :) Dock räckte det med ena av tjejerna och då blev det Linnéa, så passar barnens farmor och farfar lilla Isabell. :) Här nedan kommer lite bilder på hur barnen sysselsätter sig idag:

Pontus spelar tv-spel en stund medans tjejerna kollar på "Krambjörnarna". :)

Nu har jag ÄNTLIGEN börjat lära mig, och få ordning på min blogg! :) Jag fick till och med beröm av min man igår att bloggen var fin (och han läser ALDRIG min blogg, han lyckades bara se den för att den sidan var framme på datorn) ;)
Igår kväll började jag och Peter att titta på filmen "The Expendables" som jag skrev i inlägget igår att vi skulle titta på. Dock orkade vi inte ens en timme innan tröttheten tog över och vi fick stänga av. Idag efter Ensam Mamma söker hoppas jag på ett nytt försök att titta på filmen då den faktiskt verkade riktigt bra. En skådis jag glömde att nämna igår var Eric Roberts (Julia Roberts storebror) I slutet av inlägget kommer jag att försöka ge mig på att lägga in en trailer på filmen. ;)

Förresten! NU har jag äntligen spräckt 50-kilos gränsen! =) Jag lyckades tyvärr inte tills Jönköpingsresan, men i alla fall en vecka efteråt. ;)
Nu ska jag städa! Ha en trevlig dag alla, och glöm inte att rösta på rätt parti och block idag! :)


The Expendables - trailer.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar