söndag 5 september 2010

Helgen.






Helgen börjar nu närma sig sitt slut, och som vanligt har den varit händelserik. Helgen inleddes med ett dubbelpass på jobbet för min del. 7.30-14 samt 15.30-22 blev mina arbetspass i fredags, vilket innebar kvällspass torsdag fredag och lördag. :s
Idag har jag dock ÄNTLIGEN fått vara ledig och största delen av dagen idag har spenderats hemma hos Casa Ranieli i Alingsås på födelsedags-målarkalas. :) Alla på kalaset hjälptes åt att måla huset, vilket blev riktigt trevligt.
I "pausen" bjöds det på hamburgare alt. korv med bröd samt Daimtårta. *Mums* Tack för en trevlig dag kära familj/släkt! :) Syster Linda fyller 39 år idag. GRATTIS!
Nu sitter jag här och inväntar halva min familj. Peter och Pontus är fortfarande kvar ute i Billdal där Pontus spelar sin sista match för idag... nu. Tidigare har dom vunnit en och förlorat två. Pontus har gjort två mål... hittills. :)
Josefin är ute på gården och leker och jag ska snart ta mig ett tag med tvätten.
Efter så mycket jobb de senaste dagarna var det inte långt ifrån att jag somnade bakom ratten på vägen hem från Alingsås idag. Tur att jag har sinnet i behåll och inte lät det hända. :o Med andra ord; JAG ÄR TRÖTT!
Imorgon är man dock på det igen. Dagen imorgon avslutas dessutom med ett APT-möte på 2,5 timme.
På onsdag är det äntligen dax för oss att få lämna in bilen och få spoilern lagad! :) Skönt med en hel bil till Jönköping på fredag. Dock behövs fortfarande sprickan i framrutan lagas, men det kommer snart det oxå. En sak i taget. :p
Jag ska mixtra och trixa lite med bloggen och se om jag än gång för alla kan få ordning på vart i inlägget mina bilder lägger sig.
Ha en trevlig kväll!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar