tisdag 14 september 2010

Ledig dag.

Idag har jag haft en ledig dag. Det känns som om jag inte varit ledig på evigheter, trots att jag var ledig både fredag och lördag i helgen. :s Trist bara att dom lediga dagarna går så enormt fort. :( Imorgon bitti är det jobb som gäller igen... fast det kanske är lika bra det. Jag är ju konstant bra mycket tröttare under mina lediga dagar mot vad jag är dagarna jag jobbar.... av någon konstig anledning. :s Kan det vara så att man slappnar av på sina lediga dagar och därav anledningen till att man känner sig tröttare?
Jaja, nog om detta.

Tyvärr hittar jag inga bilder på husvagnen vi köpt och mina egna bilder har jag inte hunnit lägga in i datorn än... Ni får hålla till godo ett litet tag till. ;)

På torsdag och fredag ska jag på utbildning med jobbet. Mellan 9-17 i Kungälv. :s Vad jag fattat det som är det en trist utbildning, men men... dom högre makterna har bestämt att vi ska gå på den så det är väl bara att bita i det sura äpplet och åka dit...

Idag har jag varit hos logopeden med Josefin. Det gick jättebra, hon var jätteduktig! :) Logopeden tyckte att Josefin kommit framåt i sitt tal, och denna gången fick vi i läxa att hjälpa henne säga L tills nästa gång. Nästa besök blir i januari/februari. Då ska vi göra en koll på hur långt hon kommit, hur det gått, osv.

Nu är det kvällsmat för Pontus som gäller, Josefin sover sedan ett tag tillbaka. Trött tjej jag haft här hemma på eftermiddagen/förkvällen. :p
Ikväll är det Idol, och nu är det mat även för mig. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar