måndag 20 september 2010

Byter parti.

Lagom tills nästa val byter jag parti! Uppenbarligen gör det ju ingen nytta att rösta eftersom Alliansen fortsätter att vinna. För andra valet i rad har "mitt" parti förlorat, så därför säger jag nu Tack och Adjö till Socialdemokraterna och röstar på ett annat parti i nästa val. (Dock INTE Alliansen, av olika orsaker) Vilket annat parti det blir är redan bestämt, men ingenting jag varken vill eller tänker avslöja. Lite hemlig måste man ju få vara. ;)

Idag händer inte mycket. Jag jobbar ikväll, kl. 18-22 för att vara exakt. Med tanke på alla inlägg jag gjort på senaste så kan man tro att jag inte är annat än ledig nuförtiden, men riktigt så illa är det inte. :p Jag hade helt enkelt turen att få en hel ledig helg utan någon inbeordring eller byte av pass. :)

Denna gången blir det ett kort inlägg. Jag har lovat att pussla med Josefin, och när Pontus kommer hem från skolan om en stund har jag lovat att vi ska fika på mina hembakade bullar. :) *Mums*

Ha en trevlig dag alla!


Bilder från Jönköping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar