torsdag 2 september 2010

Plopp...

.... sa det i toaletten igår när jag tappade i min telefon. :( *Grr* Blir så arg på mig själv över att jag är så ruskigt klantig!
Jag var hemma hos en vårdtagare och skulle städa och glömde totalt av att mobilen låg i det ena facket på midjeväskan och innan jag hann reagera sa det plopp i toaletten... innan jag hann börja städa! :o Det var ju bara att dyka ner med handen, plocka upp den, låna en handduk och torka den efter bästa förmåga. Suck.
Dock fungerade den bra, ända fram tills igår kväll då den började balla ur, men då kom Peter på den briljanta idén att lägga den i torkskåpet, vilket jag gjorde över natten... och Voíla! Idag fungerar den som om ingenting hade hänt! =) Teknikens under.

Idag har jag varit och lunchat med Maria på kinarestaurangen på torget. :) Snart är det dax för mig att bege mig ner till skomakaren för att kolla hur mycket det kostar att laga spetsen på mina stövlar.
Sen, om jag hinner, funderar jag på att åka bort till SS Foto i Sävedalen och ta nya kort till mitt körkort. :s Fick hem alla papper från Transportstyrelsen idag, så jag antar att det är lika bra att få det gjort så fort som möjligt.
Ikväll är det jobb som gäller. Så även imorgon kväll samt lördag kväll.

Ha en trevlig kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar