måndag 4 oktober 2010

Förbannat.

Det är då själva f-n vad det ska ringa telefonförsäljare efter telefonförsäljare hela tiden! Uppenbarligen hjälper det inte med Nix, som vi har haft på vår telefon i EVIGHETER, och som jag nyligen kontrollerade att den finns kvar. Jag blir galen snart på alla förbannade telefonförsäljare som ständigt ringer!!Sådärja, nu fick jag ut lite av mina aggressioner. ;)

I övrigt är jag, för det mesta, en glad prick med glimten i ögat som idag helt enkelt behövde avreagera mig en smula.

Hela min eftermiddag idag har gått åt till APT-möte med jobbet, där jag lite smått fick besked av chefen att jag i alla fall inte kommer att behöva sluta vid årets slut. Men så mycket mer info. än så fick jag inte. :( Nu har jag börjat tröttna på att aldrig få något riktigt svar och har därför börjat söka nya jobb. Det är ingenting jag egentligen vill, men känner mig så illa tvungen. :( Mina förhoppningar och min önskan är ju dock fortfarande att få stanna kvar i Älvängen... men tyvärr kan man inte alltid få som man vill. :( Men... som man så fint säger; hoppet är det sista som sviker, och än så länge har jag lite hopp om en bra framtid kvar. ;)

Ikväll händer inte mycket, tvättmaskinen går för fullt... som vanligt. Jag förstår mig inte på vår bottenlösa tvättkorg, jag tycker inte jag gör annat än tömmer tvättkorgen dagligen, ändå är det en dag senare precis lika mycket tvätt som dagen innan. :s Någon som har förslag på en tvättkorg som INTE är bottenlös, för i min försvinner aldrig tvätten, högen istället bara kontant växer! :o

Idag är det en klagodag. Jag känner att det, av olika anledningar, är en sådan dag idag och jag behöver det.

Nu orkar jag inte sitta här mer, har ont i ryggen efter att ha suttit på möte hela eftermiddagen. Tjing på er! Ikväll det Biggest Loser Sverige.

Bjuder er på lite bilder som avslutning:

Peter och barnen med farmor och farfars hund Xena (som för övrigt är tokförtjust i Peter)



Söta lilla Xena.

1 kommentar:

  1. Käraste lilla sis! Nu får du rycka upp dig och låta chefen få lite tid att fundera ut en bra lösning till dig! Det tar jäkligt mycket på krafterna att söka nya jobb hela tiden och har chefen sagt att du inte ska oroa dig så gör inte det! SÅ, lyssna nu på storasyster.

    p.s. Hoppas plånboken kommer tillrätta och du, snacka inte i mobil när du kör. Du har inte alzheimers, du är bara för koncentrerad på att prata istället för att köra ;-)

    Ha en härlig kväll - nedräkningen till Greys har börjat!

    Kramar

    SvaraRadera