lördag 23 oktober 2010

Fullt upp.

Ja, som vanligt så är det fullt upp här hemma. :s Gårdagen, min enda lediga dag denna veckan, bestod av intervju på morgonen (mer om den kommer längre ner) samt tvätt, tvätt och åter tvätt. Nämnde jag förresten att jag tvättade igår?! ;) Min korg var så överfull att hela köket kryllade av tvätt vid läggdags igår kväll! :o Nu är dock den sista tvätten i maskinen och resten av tvätten är inplockad så nu ser man att vi har ett kök igen. :)

Ikväll är det jobb för mig. Kl. 13-22 närmare bestämt. Ganska långt och segt pass, men men... så ligger schemat, så so it is! Imorgon har jag ett dagpass innan man kan tycka att helgen borde vara över, men tji för en sådan tanke! Jag kommer nämligen att spendera de närmaste 7! dagarna på jobbet! :o
Lördag söndag och måndag är det jobb, tisdag (på min enda lediga dag, självklart) ska vi ha arbetslagsutveckling en hel dag. Onsdag torsdag och fredag är det jobb igen. Med andra ord; 7 dagar på raken!

Nu till intervjun igår! Det var en intervju som gällde ett jobb på Heltid inom Hemtjänsten i Tynnered (Önnered för att vara exakt) men jag blev, tyvärr, besviken ganska så snabbt. :( För det första, när jag kom dit var det inte chefen jag fick träffa. Hon var av någon anledning inte där (och jag hade INTE blivit meddelad detta). Jag fick istället träffa administratören, vilket inte alls kändes bra. :s Under intervjun kände jag mer och mer att detta inte är någonting för mig, men väljer ändå att fullfölja intervjun, där jag får information om bla. att området tjänsten gäller är villaområde, stora områden att ta sig fram på, 1! bil, resten cyklar och på vintern får man själv skotta sig fram! :o Det klaffade inte alls, det kändes nästan lite nedvärderande, så.... nej tack. Det jobbet kommer jag INTE att tacka ja till. Om jag ska vara riktigt ärlig tror jag inte ens att det gick såpass bra så att dom vill ha mig, men.... ingen förlust för det med andra ord. ;)

Nästa vecka hoppas jag på att kunna komma igång med träningen igen. Peter har ju jobbat över så mycket nu att jag inte kunnat träna. Att ta med mig bägge barnen till träningen är en prövning jag redan provat på, och det funkade inte så det gör jag helst inte om förrän efter jul då Josefin får sig ett eget DS och dom kan sitta och spela på varsitt under tiden jag tränar. ;) Just nu bråkas det bara. :(
Dock har Peter lite jobb kvar att göra så risken finns ändå att han även nästa vecka kommer att fortsätta jobba över. Alla vill ha honom nu, han dras i från alla håll och kanter. ;)

Jag hoppas ni inte, med detta inlägget, har missat mina fina bilder som jag la upp i förra inlägget. :) Det fanns ju ett gäng att välja på så det var inte lätt att bara välja ut några stycken. :p

Nu ska jag framkalla bilder och söka lite på Tradera. :) Ha en trevlig helg alla! Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar