tisdag 5 oktober 2010

Rörig

Min hjärna är rörig värre nuförtiden och jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig. :s Det börjar bli så illa att jag skrämmer mig själv. :o
Mina morgnar börjar inte särskilt bra längre, det snurrar till sig för mig så gott som varje morgon. Imorse t.ex. åkte jag fel väg till jobbet! :o Jag satt och pratade med Peter i telefonen samtidigt som jag ser min granne några bilar framför mig som kör ut mot motorvägen, och av någon konstig anledning kör jag efter, och alldeles försent inser jag att det är helt fel väg! :o Det var ju bara att ta sig ända till avfarten vid Östra (som faktiskt är långt när man åker åt fel håll och bara vill vända) för att köra runt i den "rondellen" och tillbaka på motorvägen och köra av i Partille igen. :s Tack vare detta ramlar jag in på jobbet med 5 minuters marginal istället för 15, vilket innebär att jag blir förvirrad, snurrig och helt enkelt inte hinner äta med frukost med tanke på att våra sjuksköterskor alltid kommer till oss på ett morgonmöte varje tisdag. :s Suck... snurrigt värre.
Nu misstänker jag dessutom att jag tappat bort min plunta, med bankomatkort, Icakort samt körkort i. :( Jag minns att jag hade den senast när jag betalade på Ica innan rasten i förmiddags, men efter det är minnet om pluntan svart. :( Som sagt, jag skrämmer mig själv. :(

Nu till något roligare: Denna veckan är full av premiärer! :) Nu kl. 20 är det Barskolan (tror jag den hette), kl. 21 ikväll är det DESPERATE HOUSEWIVES!! Kl. 21.55 ikväll är det COUGAR TOWN, imorgon kväll kl. 21 är det GREYS ANATOMY och på torsdag är det Lyxfällan och Robinson. :) En bra vecka med andra ord. ;)

Nu ska jag strax lägga min son och bänka mig framför TVn och försöka koppla bort min fadäs med pluntan.
Natti Natti, hörs en annan dag. Förhoppningsvis den gången med ett positivt besked om att pluntan är hittad, mina underbara kollegor skulle hjälpa mig att leta med tanke på att jag inte har direkt närmaste vägen till jobbet för att kunna leta där själv. :s *Tack!* '

Nu är det TV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar