onsdag 6 oktober 2010

Hittat!

Min plunta är äntligen hittad! :) Jag har gått och oroat mig hela dagen för vart den kan ha tagit vägen, samtidigt som jag i bakhuvudet hela tiden vetat om att jag fick med mig den hem från jobbet igår.... vilket jag oxå fick! Den låg fastklämd i sätet på passagerarsidan i bilen. Oj vad glad jag blev när jag stoppade ner handen och kände att den låg där! :) Dagen räddad.

Kom förresten på att jag glömt tala om att Peter för ett tag sedan hittade mitt gamla körkort. :) Det låg uppe på nyckelskåpet som hänger i hallen här hemma. :p

Det var visst ingen premiär av Barskolan igår som jag trodde. Jag måste ha snurrat ihop det totalt för nu har jag ingen som helst aning om när den premiären är. :s Dock var det ju i alla fall Desperate Housewives och Cougar Town igår kväll och ikväll är det Greys Anatomy som gäller kl. 21 :)

Imorgon har Josefin fotografering på dagis. Pontus ska även dit, för att ta syskonkort. :)
På fredag är jag äntligen ledig, och på lördag vankas det först jobb på dagen, sen middag hemma hos Micke för att fira Tommy som fyllde år igår, och på lördag kväll är det äntligen dax; LADIES NIGHT! :) Kvällen då vi tjejer skriker oss hesa. ;)
På dagen på fredag ska jag och Josefin in till centralen för att hämta upp Ida som kommer med tåget från Luleå och ta en fika med henne innan vi släpper av henne hemma hos sina föräldrar där hon ska bo dessa dagarna i Göteborg. :) Det ska bli riktigt roligt, inte träffat henne på nästan 1 år! :o Hon har inte sett hur jag ser ut sedan jag gått ner 50 kilo, en helt ny Sandra kommer att möta upp henne på fredag. ;) *Kul Kul*

Nu har jag ingenting mer att uppdatera er med, orkar helt enkelt inte mer idag. Tidig morgon imorgon eftersom jag börjar 6.45 imorgon bitti igen, och ska hinna göra två flätor på Josefin och göra henne någorlunda iordning och fin inför fotograferingen, innan jag åker kl. 06.00.
Först är det dock förberedelser inför morgondagen som gäller. Kläder ska fram, tvätten ska plockas in, smörgås ska göras, osv. Trevlig kväll alla!


Bjuder på en bild på Pontus tillsammans med Ola Svensson (Idol-Ola) i Allum i våras. :)

Nu ska Pontus lägga sig. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar