måndag 18 oktober 2010

Har ju totalt glömt....

.... att tala om att jag, i förra veckan, kunde blivit en iPhone 4 med rosa skal rikare... men mitt samvete sa ifrån och som den ärliga människan jag är så lämnade jag tillbaka den. :)
Till historien hör att jag hittade en iPhone 4 med rosa skal på Ica i Älvängen i förra veckan när jag var och handlade för en vårdtagare. Innan jag förstod hur man skulle göra (såå otroligt oteknisk när det kommer till iPhones!) så ringde jag sedan upp "Älsklingen" på telefonen och meddelade att jag hittat telefonen på Ica. Efter det mådde jag och mitt samvete bra. :)

Igår var vi, som jag nämnt tidigare, på Model House och plåtades. :) Dyra bilder, men ruskigt fina! Lite av vad vi fick med oss hem kommer i ett nytt inlägg om en stund. (Slutresultatet blev 123 bilder) :p
Efter Model House var vi bjudna på middag uppe hos mamma och Lasse. Vi ville ju såklart visa upp våra fina bilder, och då passade dom på att bjuda på middag. En enkel, men ack så god middag; *Spagetti med köttfärssås* ;) Stort tack mamma och Lasse! :D

Idag ringde en enhetschef från Tynnered och ville ha mig på intervju. :) Virrpanna och Velemaja kallar väl ni mig nu, men så enkelt är det inte. Jag vill ha en tjänst på 100%, och det är ingenting min chef i Älvängen kan lova mig, vilket gör att jag måste söka mig något annat. :s Alltså, jag ska på intervju till en tjänst i Tynnered:
  • Heltid
  • Hemtjänst
  • Fast tjänst

Precis vad jag är ute efter, kan det bli bättre?! ;) Dock tänker jag inte bara tacka ja och se glad ut. Eftersom jag helst av allt inte VILL byta arbetsplats så tänker jag minsann göra mig ett försök att sätta lite krav på min chef i Älvängen innan jag bestämmer mig för något. ;) Nu är det ju ingenting säkert än, än så länge är det "bara" intervju som gäller, men det är ju i alla fall ett litet steg åt rätt riktning, eller hur? :)

Nu ska jag försöka lägga in lite bilder innan det är läxläsning för Pontus och sen Biggest Loser Sverige, följt av CSI. :) Ha en trevlig kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar