fredag 8 oktober 2010

Ledig.

Idag är min enda lediga dag på hela veckan, och den har, än så länge, spenderats mestadels i sängen! :) Jag passar på att sova när jag väl är ledig, efter att Pontus skickats iväg till skolan.

Planerna på att ta en fika med Ida idag sprack tyvärr. :( Hennes tåg är försent i 1½ timme och anländer alltså inte förrän 12.25 och kl. 13 slutar Pontus skolan. :s Vi bestämde att hon istället skulle följa med hem hit och ta en fika här och äta middag med oss. :)
Troligtvis åker vi dessutom iväg och klipper oss i eftermiddag.... Enda dagen Therese kunde var idag, och Josefin (och troligtvis även jag) behöver klippa sig. Vi får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda.
Pontus kompis Samuel följer med hem efter skolan idag och stannar här ett par timmar, och ikväll är det DISCO för killarna. :) För en gångs skull har Pontus ingen träning på fredagkvällar som han haft tidigare så förhoppningsvis kommer han nu att kunna gå på discot så ofta det är något. (Varannan vecka har det varit tidigare.)

Nu är tvätten färdig. Som vanligt består min dag av tvätt, tvätt och åter tvätt! :s
Ikväll är det IDOL och imorgon bitti är det jobb som gäller för mig innan kalas och Ladies Night.

Ha en trevlig kväll och helg allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar