söndag 10 oktober 2010

LADIES NIGHT!!

Igår hade jag en salig blandning av kläder på mig under dagen; strumpor från Hm, Bh och trosor från Lindex, tröja och byxor från Kappahl och linne från Zizzi. :p Ska man blanda så ska man blanda ordentligt. ;)

Igår var det en fullspäckad dag för mig. Först var det jobb mellan 7.30-15 som gällde, direkt efter jobbet var det hem till Micke för att äta middag; fyllda rundstycken. :) Efter Micke var det hem för att svida om och bättra på/rätta till sminket innan jag och barnen åkte upp till mamma för att låna en halsduk, innan Peter körde in mig till Incontro där vi hade planerat att starta kvällen. :)

Kvällen och showen igår var magisk! Det går inte att jämföra med någonting annat, jag älskar Ladies Night, och nästa år har vi äntligen bestämt oss för att beställa matbiljetter! Biljetterna kostar allt från 700 till 1000 kronor, men Oj! vad det är värt pengarna! Som sagt, kvällen igår var magisk.

Dock var ingen av oss särskilt tända efteråt för att fortsätta festandet så vi tog oss en promenad till Avenyn och tog oss en matbit på 7Eleven innan Idas mamma kom och hämtade oss. Jag var hemma strax innan 00.30. En cider var allt kvällen hade att erbjuda igår, fast lika bra är det för då kan jag blåsa igång bilen på jobbet i eftermiddag. ;)

Nu sitter jag här och väntar i princip på att tiden ska gå. Peter sover fortfarande, Josefin målar och Pontus kan inte bestämma sig för om han ska vara ute eller inne. :p
Idag är det kallt ute har jag förstått! :o Pontus kom in och var jättekall och fick plocka på sig mer kläder! Kanske dax att införskaffa lite mer vinterkläder nu, om vädret kommer att fortsätta så här? :s
Som vanligt är tvätten i full gång och snart ska jag göra mig iordning, åker till jobbet om lite mer än 1 timme. Här nedan kommer lite bilder på vad gårdagskvällen erbjöd:


Killarna i början av showen.


Måns Möller. ;)


Martin Stenmarck med sin populära 7 Milakliv. :)


I slutet av showen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar