fredag 8 oktober 2010

Modell House.

Sjukt förvånad blev jag när jag fick ett samtal från Modell House i eftermiddags! :o Tydligen hade min före detta arbetskamrat Sara, som jag jobbade ihop med på Östra i slutet av 2008, varit där och blivit stylad och fotograferad och rekommenderat mig för en fotosession. (Vi har fortfarande kontakt lite då och då via sms) Jag har själv funderat på sådant här ett tag, men ingenting jag velat göra innan jag gått ner i vikt, och nu anser jag (tydligen) att jag kanske kan bli bra på bild efter 50 kilos viktnedgång. ;) *Håller i alla fall tummarna för det* :p

För en stund sedan åkte Ida hem. Hon har varit här ett par timmar och ätit middag och fikat. :) Hennes tåg var 2! timmar försenat så det ankom inte förrän strax innan kl. 13, och då var det turbo hem till Pontus och Samuel, som redan hade hunnit hem när vi kom.

Nu ska jag ta tag i tvätten, varit lite lat med det under dagen. Man blir slapp av att ha en ledig dag. ;)

Pontus har gått till discot och Josefin är ute och leker. Lugnt och skönt här hemma nu med andra ord. :p

Trevlig kväll och helg, om vi inte hörs mer innan helgens slut! Imorgon skriker jag mig hes bland en massa andra suktande och längtande kvinnor på Scandinavium! =)

Den här filmen kommer snart ut på DVD, så nu inväntar jag den bara på nätet:
Beck- Levande Begravd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar