måndag 21 mars 2011

APT

Idag har vi haft APT med jobbet. Jag fick någorlunda svar på en av mina två frågor.
Den ena gällde några turer jag önskade att få ta när den ena kollegan blir sjukskriven, och den andra gällde semestern. Angående turerna så trodde hon inte att det skulle vara några problem, men hon skulle spåna vidare och räkna på det.
Semestern fick jag inget riktigt svar på så än så länge har jag ingen aning om hur det blir med semestern... men det lutar åt augusti.
Idag kom kläderna jag beställde från Hm förra veckan! :) Dock var lite av det jag beställde till Pontus för stort, så det får jag skicka tillbaka och köpa nytt i nästa vecka då jag ska till Allum.



Bilderna visar resultatet av kläderna vi behöll. :)

Imorgon är det återigen jobb. Sista veckan innan jag, tyvärr, mot min vilja, måste gå ner till 85% en period. Våra timmar på jobbet har tyvärr minskat så mycket att vi blir överflödiga om vi fortsätter att jobba Heltid. Därför är det from. måndag och i alla fall ett tag framöver endast de som har Heltid permanent som jobbar Heltid, det vill säga tre personal av arton. :o Men som jag nämnde tidigare i inlägget så har jag förhoppningar om att få ta lite extraturer på några av mina lediga dagar. :)
Peter ligger sjuk här hemma. :( Han spydde inatt och ni fryser han men har legat i sängen HELA dagen så imorgon går han till jobbet igen. ;) Ni som har karlar, ni vet ju hur oootroligt synd det är om karlarna när dom är sjuka. Det är värre än att dom ligger för döden. :p Hahaha! Inte långt ifrån i alla fall. ;)
Nej, nu ska jag ta tag i hemmet lite. Jag har precis insett att hemmet inte sköter sig själv. Konstigt hem tycker jag... tvätten blir liggande tills någon plockar in den, och likaså disken. Förstår inte alls varför.
Aha, nu kom jag på varför tvätten och disken ligger där den ligger. JAG har helt enkelt inte hunnit ta tag i det än. ;)
Natti Natt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar