torsdag 31 mars 2011

Kommunikation på hög nivå!

Denna videon kallar jag kommunikation på hög nivå! :) Titta och njut, man får sig ett par underbara skratt emellanåt! :)



Dagen idag har för övrigt varit bra. Dagen har spenderats på jobbet, där man för tillfället får GRÅA HÅR på grund av alla rödljus som förstör hela Älvängen! :( Åt vilket håll man än ska, i vilken riktning man än ska åt så är det RÖDLJUS! Varje rödljus är dessutom tidsinställt och känner inte av om det står bilar och väntar eller inte. Med andra ord blir man ståendes oavsett om det står bilar eller inte i någon annan riktning. :s Suck... snurrrigt, störigt samt tids- OCH tålamodskävande är det. :s Bara över 1 år kvar tills vägen är färdigbyggd. ;) *Jippie*
Igår hade jag fina J på besök. Hon ringde på förmiddagen och ville våldgästa mig, och självklart fick hon det! Jag blev jätteglad över hennes fina besök! :) Det känns oerhört skönt att kunna umgås med kollegor även utanför arbetsplatsen. Som en vän så fint sa: "Ja, det är skönt även utanför jobbet" Vad som menas med det är upp till var och en att spekulera i. ;)
På söndag har jag dessutom bokat in en dejt med andra fröken J. Jag och barnen ska dit på en fika och jag ska få spana in deras hus och deras nya soffa, och barnen ska få leka. :) Jag bad henne baka några goda bullar till oss, men det ville hon inte av någon konstig anledning. :p

Nu ska jag köpa gårdagens avsnitt av Greys Anatomy och Off The Map som jag missade igår på grund av jobb.

IDAG TILLVERKAS VÅRAN HUSVAGN! Går allting enligt planerna nu så får vi våran husvagn om 2 veckor! 2 veckor! Som vi längtat och väntat, och snart är tiden äntligen här för leverans! :)


Nu blir det snart sängen, upp tidigt till jobbet imorgon bitti innan en ledig helg. Natti Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar