lördag 12 mars 2011

Vinst

Imorse hade Pontus innebandymatch. Dom vann med 6-0. :) Dock tyckte jag tiden: Samling 07.20 och match 8.00 var olagligt tidigt på en lördag! :o Tyvärr är det så att de minsta barnen får alla de sämsta tiderna, till förmån för A-laget. :(

Ikväll är det final i Melodifestivalen. :) Pontus har Samuel här nu som ska sova över, och Josefin är hemma hos Meja och leker ett par timmar.
Till Melodifestivalen ikväll blir det våfflor med sylt och grädde. *Mums*

Nu ska jag laga middag: Pommes frites med korv. :) Ha en trevlig kväll, och se nu till att rösta så att rätt låt vinner ikväll! ;)

Det går inte att med ord beskriva hur mycket jag längtar efter husvagnen och Falkenberg just nu! Tyvärr känns det väääldigt avlägset just nu när man tittar ut genom fönstret och ser vädret. :( Vi får hålla tummarna på att våren snart kommer. Denna vintern har varit alldeles för lång.




*Längtar*


1 kommentar:

  1. Visst längtar man till våren och sommaren nu, blir så besviken varje gång man vaknar och det är vitt ute igen - har vant mig att se lite gräs nu ju. Ikväll blir det Melodifestivalen för hela slanten, jag tror Saade vinner men har egentligen ingen solklar favorit - tycker många är bra. Kramar

    SvaraRadera