lördag 26 mars 2011

Körslaget

Om en liten stund är det Körslaget. Inte mitt favoritprogram om jag ska vara ärlig. Jag brukar aldrig följa det, men känner att jag denna omgången måste finnas till för och stötta mitt hood Partille. :)

Idag har jag jobbat. Det har gått bra och har varit lugnt på jobbet idag. Efter jobbet åkte jag till Skopunkten för att kolla på skor till mig, men hann tyvärr inte så långt eftersom Peter ringde och talade om att Josefin hade kräkts hemma hos hans kollega... och han skulle iväg. Så det var ju bara att sätta sig i bilen igen och åka hem och möta upp Josefin och gå hem med henne. Som tur var blev det ingen mer kräkning efter den omgången så troligtvis var det något hon ätit... Jag håller tummarna för att det är så.
Dock känner jag mig inte helt ok i magen idag. :s Det värker i min mage, och har gjort det ända sedan jag kom hem för ett par timmar sedan. :(
Imorgon är det delad tur för mig. Jag börjar alltså 7.30 imorgon bitti, jobbar till 12 och går på igen 16-22 imorgon kväll. :s
Sega turer, men antingen delade turer eller varannan helg och då väljer jag MYCKET hellre delade turer.

Igår innan jobbet tog jag mig en sväng till Bengts Husvagnar för att kolla läget hur det ser ut med leveransen av husvagnen, men än så länge hade han inte hört något så vi håller tummarna för att allting går som det ska och vagnen levereras i tid (mitten på april)

Nu måste jag vila en stund om jag ska orka mysa med familjen och se på Körslaget. Natti Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar