måndag 28 mars 2011

Sjukstuga

Här hemma känns det som rena sjukstugan... men ändå inte. Både jag och Josefin är lösa i magen och Pontus kräktes igår och vaknade upp med 39,2 i feber imorse så nu ligger han i våran säng och kollar tv och är allmänt slö. Tur att jag är ledig både idag och imorgon så att vi förhoppningsvis hinner krya på oss innan mitt kvällspass på onsdag. :s

Just nu sitter jag och pratar med min gamla kollega och vän Lasse på msn, och inser plötsligt hur mycket jag saknar honom! Vi hade alltid väldigt kul ihop på våra arbetspass och vi kunde prata om allt. Han var en klippa som alltid fanns tillhands när man behövde honom. Nu har han, tyvärr, flyttat ner till Ängelholm och vi har inte setts på väldigt länge, även om vi haft sporadisk kontakt sedan jag slutade i Hammarkullen för lite drygt 1 år sedan.

Idag skiner solen igen. Det var mer än den gjorde igår då den lös med sin frånvaro och det istället SNÖADE! :o Peter bytte till sommardäck på bilen i lördags så jag var måttligt road av att ta mig till jobbet igår med sommardäck... men det gick! Jag kom både dit och hem! :)

Idag står banken på schemat. :o Vi ska dit och förhoppningsvis få pengarna för lånet utbetalade.
Nej, nu blir det till att hoppa in i duschen så jag hinner göra mig iordning innan Peter kommer och hämtar mig och Josefin om 2½ timme. ;) Ha en bra dag alla mina nära och kära, och håll tummarna för att det går bra på banken för oss idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar