torsdag 10 mars 2011

Fika

Om en stund kommer lillasyster Johanna hit på en fika. :) Förhoppningsvis stannar hon över middagen oxå, som idag blir makaroner med falukorv.

I övrigt händer det inte mycket idag, jag tvättar som vanligt. Barnen bråkar och har sig, så jag är glad att det är dagis och fritids imorgon igen.
Josefin åkte på nässelfeber igår kväll, med en massa nässelutslag som kliade på henne. :( Det är troligtivs en allergisk reaktion mot hostmedicinen Noskapin som hon har fått. Det gick dock, som tur var, över efter en stund och fröken somnade för natten. Grannen var snäll nog att komma över med en flaska Tavegyl som vi gav Josefin en liten klunk av. Förhoppningsvis gav det verkan för hon har sovit hela natten utan problem. :)

Idag är min dotter inte rolig! Trots kallas det visst, men jag exploderar av ilska snart! Suck... vad ska trots in i detta huset och göra? Jag har då inte bjudit in honom (henne?) En ovälkommen gäst som mer än gärna får ge sig av igen ILLA KVICKT!
Suck, nej ingen rolig dag idag. Det finns en anledning till att jag så sällan har mina barn hemma: Det fungerar helt enkelt inte!

Igår kväll tittade jag och Peter på den nya Saw-filmen. Den var faktiskt en besvikelse, trodde att the Grande Finale på en sådan film skulle vara mycket bättre. :(
Ikväll är det Lyxfällan och CSI Miami.... samtidigt!! :o Hur tänker dom då, när dom lägger två bra program samtidigt, och INGENTING andra dagar?! :o
Nu är tvätten färdig. Ha en bra dag och kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar