torsdag 24 mars 2011

IKEA

Igår tog jag mig en sväng till Ikea... igen. Imorgon blir det troligtvis återigen en sväng till Ikea innan jobbet. :) Många turer fram och tillbaka, men det blir så när man av olika anledningar inte har möjlighet att köpa allting på en gång. Imorgon tror jag dock att det blir sista besöket på Ikea, för imorgon är det den sista "touchen" av saker som ska inhandlas. :)

Idag är jag ledig. Solen skiner genom persiennerna i köket så jag hoppas att det innebär fint väder. Inte för att jag har några planer på att ge mig iväg ut någonstans, men för alla andra som är ute så hoppas jag att våren är här... och att den är här för att stanna.
Det är ju väldigt växlande väder. Från rena våren i tisdags till kallt och dystert igår igen. :s

Tiden går och nu är det bara ett par veckor kvar till vagnen kommer och den ska ställas upp! :) Jag längtar som en tok... varje dag!
Helgen som kommer innebär jobb för mig fredag lördag och söndag. Efter det är jag ledig måndag och tisdag. Imorgon är det förresten VÅFFELDAGEN! :) Kanske ska ta mig lite tidigare till jobbet och göra våfflor till mig och kollegorna? ;) Det tåls att funderas på. :)
På måndag ska jag och Peter till banken kl. 14 :o och på tisdag ska jag till gynekologen och byta spiral och göra ett cellprov. :)

Nu ska jag lägga mig och vila en stund, hade en hemsk mardröm inatt. :( Usch!
Ikväll är det Criminal Minds OCH Lyxfällan... samtidigt! Inte intelligent för fem öre! :(
NU blir det läggdax en stund! Tack och Hej Leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar