onsdag 9 mars 2011

Pratglad

Va?! Vad?! Pratglad, jag?! Nej, det menar ni inte! ;) Faktum är att jag, faktiskt, trots min obrist på att prata, fastnade i telefon i mer än 1½ timme igår kväll! :o Med härliga fröken J. Det kändes som om vi hade hur mycket som helst att prata om och hade klockan inte slagit läggdax så hade vi säkert fortsatt ett tag till. :)
Ni tror mig säkert inte när jag säger att jag sällan pratar i telefon, i alla fall inte i långt över en timme, men med tanke på mina dyra mobilräkningar så kan man tro att jag aldrig gör annat än pratar i telefon, men riktigt så illa är det inte. Mina telefonräkningar bara ploppar upp ändå, dom kommer från tomma intet och länsar mitt konto varje månad av någon konstig anledning. ;)

Igår hade jag fått ett mail som jag hade väntat på, men tyvärr var det inget svar på det mailet så jag får helt enkelt fortsätta att jaga imorgon igen. :s Dagen idag på jobbet har varit bra. Imorgon blir det dock VAB för Pontus eftersom han kom upp 04.30 imorse och klagade på huvudvärk och hade 38,2 i feber. Nu mår han dock bra, men får vara hemma imorgon och går till skolan på fredag igen.

Nästa vecka är det ÄNTLIGEN dax för mina program att börja igen: Desperate Housewives och Greys Anatomy har båda premiär i nästa vecka! Jippie! :)
Idag blev det ett lite tråkigt, allmänt inlägg som egentligen handlar om ingenting.

Det har varit ordentligt busväder ute idag! :o Suck och stön och fy och blä för ännu mer vinter! :( Nu får det räcka, nu vill vi ha vååår!
Nu orkar jag inte mer för idag. Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar