fredag 4 mars 2011

Spinning

Denna veckan har jag äntligen kommit igång med träningen igen! :) Dock blev det bara två pass, men det är bättre än ingenting, eller hur? ;)
Jag hade ett pass bokat idag kl. 17.15 men än så länge känner jag inte att jag har orken att ta mig dit. Jag har haft huvudvärk och varit trött hela dagen. :( Dessutom så ska jag jobba delad tur imorgon och hela dagen på söndag och ska direkt på kalas i Alingsås efter jobbet på söndag och jobbar hela dagen på måndag. Jag känner att risken finns att jag kommer att vara helt utslagen om jag även tar mig till träningen ikväll. :s

Idag har vi haft inne bilen på Service. 6000-milaservicen, vilket innebar byte av tändstift, mm. Som alltid vid en Service så hittade dom en massa annat som behövs göras på bilen. Dock är det ingenting vi kommer att bry oss om eftersom bilen för bara 1½ månad sedan blev Godkänd på besiktningen. Felen Mekonomen hittade var fel som bilbesiktningen hade hittat och inte godkänt om det behövts bytas ut.
Johanna var här på en fika under förmiddagen. Trevligt med besök ibland på sina lediga dagar. :)

Nu håller jag på med middagen. Idag blir det köttfärslimpa med potatis och lingonsylt. :) Annars händer ingenting idag. Jag är, som sagt, oerhört trött idag så efter att jag fixat det sista på Fridas presenter så blir det nog Tv för mig resten av kvällen idag.

Nu ska jag fortsätta med maten. Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar