måndag 28 mars 2011

Ladies Night

Nu har jag ÄNTLIGEN fått beställt biljetterna till Ladies Night även i år! :) I år får jag och Ida dessutom sällskap av härliga fröknarna J och J, och det kommer att bli en kanonkväll fylld med underbara människor, massa skratt och förhoppningsvis även en massa god mat och dryck. ;) I år ligger Ladies Night sent, ända in i november, närmare bestämt lördagen den 12 november. Som det ser ut nu så innebär det jobbhelg för mig och ena fröken J, men förhoppningsvis går det att byta, alternativt ta semester. Annars blir vi *host host* akut magsjuka i slutet på den veckan. ;)

Besöket på banken idag gick bra! Pengarna sattes in på kontot med en gång, så en liiiten stund fick man känna doften och känslan av pengar på kontot. ;) Dock varade det inte så länge med tanke på att de flesta pengarna flyttades över till sparkontot ganska omgående. :p (Kontantinsats, golvbygge samt förtältsmatta)
I helgen har jag självklart skrattat så tårarna runnit... som alltid när man jobbar med underbara fröknarna J och J! :) Det finns få människor som förgyller dagarna så mycket som dessa två varelser, och jag är oerhört glad över att jag funnit dom båda, både privat och på arbetet. :)

Igår på min delade tur tog jag mig en sväng till Backaplan för att kolla på skor till mig, men det var alldeles för lång kö så jag gav upp. :( Jag åkte istället till IKEA i Bäckebol och inhandlade det sista som fattades till husvagnen så nu är mina delar av det som behövs inhandlat. :) Nu har Peter sitt kvar, i form av elkablar, vattenslang, mm. (Allt det roliga fick jag stå för) ;) Efter IKEA tog jag mig en trevlig och välförtjänt lunch tillsammans med syster Johanna och hennes pojkvän Linus på McDonalds. :) Det kändes segt att behöva arbeta en delad tur samma dag man ställt om klockan. Dagen igår blev väääldigt lång! :o Jag blev försatt med munkavle av ena fröken J igår på grund av min Oförmåga att prata. "Var tyst och bara gör" fick jag höra. Det höll i nästan exakt 2 sekunder innan jag bröt ihop av skratt av bara tanken på att JAG SKULLE VARA TYST! ;)

Jag kan inte hjälpa det, men jag ÄLSKAR mina underbara fröknar J! *Ni är underbara tjejer!* :)

I förra veckan var jag förresten nära att bli påkörd. Jag hade stannat vid rött ljus på väg hem från jobbet och bilen bakom mig missar troligtvis att det är rött ljus och jag ser i backspegeln hur han kommer emot mig i full fart! :o Jag hör hur hans bromsar gnisslar när han tvingas tvärnita, och vi båda får väja åt varsitt håll för att han inte ska köra in i häcken på mig! :o En nära-dödenupplevelse med en bra utgång. ;)
NU är det plock av tvätt och annat bröte som ligger här överallt som ska plockas bort. Ha en trevlig kväll. Min kväll kommer att bestå av 112-poliser och premiären av CSI. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar