söndag 20 mars 2011

Shoppat

Denna helgen har gått i shoppingens tecken. Vi har varit och handlat utemöbler till husvagnen, samt hämtat upp utemöblerna vi så snällt fick av Peters moster Ingemo. *Tackar så hjärtligt för det* Dock blev det inte utemöblerna på Plantagen som vi tidigare sett ut, det blev istället ett snarlikt från Jysk, med grymt sköna och bekväma stolar! Däremot så blev det dynor... limegröna sådana, från Plantagen. ;)
Igår mötte vi dessutom av en slump pappa och Anita på K-Rauta i Partille. :) Det var inget som var planerat, men ändock väldigt trevligt då vi tog en fika tillsammans på K-Rauta. :)
Idag har vi varit ute på Ikea för att leta efter tv-bänk samt hylla att ställa micron samt bänkspisen på.
Det blev i serien Expedit och färgen svartbrun. Superfint! Det kommer att bli såå fint i vår husvagn och i tältet! :)

Nu ska jag strax bege mig hem till Findus. Hon har nyligen flyttat så jag ska hem till henne och kolla in hennes nya lägenhet. Hon bjuder på kladdkaka. *Mums* ;)
Nu måste jag bege mig, men nedan kommer bilder på hur tv-bänken, utemöblerna samt hyllan ser ut.
See U!


Utemöblerna IANO

Hyllan Expedit

Expedit

1 kommentar:

  1. Det blir superfint, expedithyllorna är ju så himla bra och prisvärda - tjejerna har varsin i sina rum.

    Utemöbler har vi också varit och kikat på, vill ha ny matgrupp, ny frukostgrupp utanför tjejernas rum och ny lounge-grupp på altanen, hrm, ska bara vinna på Lotto först ;-) Kramar

    SvaraRadera