fredag 18 mars 2011

Uttråkad

Idag, just nu, känner jag mig uttråkad till max... samtidigt som jag heller inte har någon energi till något. :s
Jag sitter just nu och äter lite kräm med mjölk tillsammans med Josefin. :) Pontus är hemma hos Samuel och ska sova där inatt.

Imorgon bär det av till Plantagen, Rusta och Jysk för att kolla lite utemöbler! :) Lägenheten börjar, som sagt, att fyllas på lite smått här hemma med saker till husvagnen. ;)

Jag har starka funderingar på att lägga mig i ett bad. Lite levande ljus, ett glas cola light och en skvallertidning. ;) Med tanke på att jag fryser så låter inte det helt motbjudande, snarare väldigt inbjudande. ;)

Nu ska jag lägga Josefin, hon är trött efter en lång dag på dagis. Jag ber om ursäkt för den tråkiga uppdateringen, men har ingen lust eller ork till att skriva idag.
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar