tisdag 8 mars 2011

Helgen gjord

Då var ännu en arbetshelg till ända. Jag tänker inte säga Äntligen för jag hur tråkigt jag än tycker det är att jobba helger så trivs jag på mina helger. Jag jobbar med de allra bästa som kan tänkas! :)
Idag är jag dock ledig. Jag var enormt trött igår efter en intensiv helg. Inte nog med att jag arbetade hela helgen, i söndags direkt efter jobbet var det ju dessutom, som jag nämnde, kalas för lilla (stora) Fridolf som fyllde 8 år i torsdags. *GRATTIS i efterskott älskade Fridolf!*
Av oss fick hon Toy Story 1 och Toy Story 2 samt Melodifestivalens skiva. Enligt syster blev hon glad över sina presenter, roligt. :)
Jag blev ju dock lite försenad till kalaset eftersom jag inte slutade jobbet förrän kl. 16 så därför hann jag inte vara med på paketöppningen, men jag kom lagom till den gudomligt goda fisksoppan. :) *Mums* Passade alldeles utmärkt med lite mat i magen efter en arbetsdag. ;)
Söndagskvällen avslutades, som alltid, med SOLSIDAN! :) Såå klockren serie, jag älskar den!

På min lediga dag idag händer inte mycket. Josefin har varit på en dagis en stund. Dom skulle gå till Skolskogen, alla barn födda 2006 och det får hon lov att gå med på även om hon är ledig och det ville hon ju så gärna. En stolt och lycklig tjej var det som gick med sin ryggsäck med matsäck och sittunderlägg imorse. ;)


Ikväll är det Sofias Änglar och Cougar Town som gäller och imorgon är det jobb igen.
Jag går här hemma just nu och väntar på antingen ett mail eller ett telefonsamtal. Vill inte gå in på vad det gäller, men håll tummarna för att det är positivt!
Nu ska jag plocka med tvätten och greja lite, tröttnat på datorn.
Kram kram!

1 kommentar:

  1. Tack gulliga sis! Jodå, hon blev glad för sina presenter, det var att titta på alla Toy Story på en gång. De hann ju med 1:an och halva 2:an redan på kalaset. 3:an tittade de på i måndags. Melodifestivalskivan gick för fulla muggar när vi kom hem från fotbollen igår. Skönt att inte Josefin blev sjuk. Kramar

    SvaraRadera